: : hazreemahazianysarani ♥ : :

[ inihalusinasisaye.okey♥ ]

'emot'
[bukan nama sebenar]. seorang perempuan awal kedewasaan. membenci perempuan berdahi licin. David Archuleta bukan dalam kategori Lelaki Pilihan. bermuka seriyes dan sombong. bengis bukan perkataan yang tepat. genius menulis? sama sekali tidak. loser yang sangat narsis. sentiasa bersuhu badan tinggi. berubah mood bila cuaca sejuk. salah seorang penutur kata kata kesat paling berjaya. lebih gemar berkurung dalam bilik. berkulit pucat. 158cm dan 47kg. cuba cuba menangkap bayang bayang sendiri. menangis bila diserang senggugut.

10 August 2012

Marche Restaurant The Curve

smlm ada berbuke puase dgn office encek suami.at Marche Restaurant The Curve..mmg selame ni dok menghadap dtg The Curve pandang je restoran ada sekor lembu kt depan die.tpi xpnh xpnk pn la nk dtg makan kn..coz bkn la peminat setia grill n so what ever ni..tbetbe bos encek suami wt kt sini.ni pn sbb 2nd wife die suke sgt mkn kt sne yg aku rse cm biasebiase jela.mmg bkn taste tekak aku la kn..cm lebih baik aku dtg The Curve lpk belalalaalala kt Teh Tarik tpi Royal Bintang 2..bahahaha..
mmg dtg smlm ramai giler la tgh beratur nk masuk.yela da nk kul 730 da kn..kompem la bepusupusu nk cpt tok bebuke.nasib aku smpai 2nd wife bos encek suami da ade kt dpn restoran2 sambut ktorg..terus la dpt masuk..tgk jam da kul 715,kne cpt2 amek ape yg ptt dlu neh..terus aku n encek suami g amek jus dlu nt sng,coz tgk da makin ramai bederet dpn restoran 2.pas2 tgk ada mase lgi nk bejaln2 dlm restoran 2 tgk makanan,so aku pn bejalan la smbil encek suami teman.tgk aku da mengah semacam kn bejaln 2 restoran 2,besarnye xnk lak luas alam kn..kt Marche ni dorg wt stall.so cm byk giler la stall dorg.dari stall salad,juice,pizza,soup,drinks,grill,seafood,beers stall pn ada twu!!bahahahaha..so mmg jenuh la aku nk bejaln sbb mmg byk giler stall dorg neh..so cm da rambang mate nk amek ape pdhal mmg tekak cm xlh nk telan smue la kot.end up aku terus g grill stall amek chicken wing,beef,hot dog.beef lak half cook..mawu aku kecur liur tgk.bkn sbb sedap tpi sbb mmg giler kot daging merah lagi kt dlm...huuuuu..
pas2 aku g stall potato lak..mash potato n bbq sos die sedapppppppp...sbb potato die dari new zealand.manis..bbq sos die aku tuang bebyk ats mash potato 2..bahahaha..encek suami tukang pgg tray kt sblh.pas2 die amek nasi,tpi xsdp sbb die masak ngn planta je..aku pn lh wt cm2..bahahaha..xluak mne pn encek suami mkn...then last skali aku amek caeser salad die.yg ni mmg sedap!!!3kali aku amek kt stall salad die.hahahaha..mkn mkn mkn..mmg byk giler la dak2 office encek suami ni mkn.wife2 bos lagi la.ngn lamb grill,beef,chicken lgi.soup.yg paling xtahan dorg ank beranak ni antu seafood..bpe byk daaaaaa dorg ulang alik amek udang bakar 2...aku xtahan last2 aku soh gak encek suami g amek udang bakar n sotong goreng tepung die.sotong goreng tepung die mmg mabelessss!!!tpi xlarat nk abes kn sbb perot full.last2 aku ulur kt anak sulong bos2.yg sorg ni pn mmg la kuat mkn seafood...pas2 alahan lak2..tpi die lh bantai mkn...hahahahaha..encek suami mmg xmkn sgt sbb die kurang sket.sian tgk die tekulat2 xtwu nk mkn ape....mmg xkenyang lgsg die bebuke smlm pdhal aku da full tank da..hahahahahaha.encek suami juz jdi peneman setia aku bepusing dlm restoran 2 sbb takot aku tesungkur jatuh...hahahaha
total tok smue aku xsure la kn sbb per head die charge rm65++ okeh.bkn nett..
so,if bwk encek suami mmg x worth it la kn sbb die xtwu nk mkn ape..hahahahahahaha
cm aku lh lagi la nk sebat sket 2 mknan kt c2..









eah.aku x tgkp gmbr smlm smue ada dlm camera office dorg,so ni aku cilok dri goole je la..hahahaha..smue sme je cm dlm goole neh..heeee.if nk try la sndri dtg cni..

No comments: